*Best News By GM News *
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۴۹ مطلب در مهر ۱۳۹۱ ثبت شده است


سری بازی های 007 روزگاری نمایش های بسیار خوب و خاطره انگیزی از خود داشتند، اما از زمانی که این سری به دست Activision افتاد، بجز عنوان Blood Stone بازی خوب دیگری از این مجموعه ساخته نشد. نسخه جدید این سری که با نام 007 Legends ساخته شده نیز همین روند را در پیش گرفته و ما باز هم با یک بازی غیر قابل قبول روبرو هستیم که از روی جیمز باند (James Bond) ساخته شده است.

30 Mehr 91 ، 21:40 موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

هر چه هری پاتر (Harry Potter) در دنیای کتاب و سینما با موفقیت های خوبی روبرو شد، در دنیای بازی های کامپیوتری درخشش چندانی نداشت. به خصوص در این چند سال که بجز بازی های LEGO، عنوان هایی که از روی فیلم ساخته شدند، مورد توجه قرار نگرفتند و از کیفیت خوبی هم برخوردار نبودند. کار EA با هری پاتر به پایان رسید و تمام حقوق ساخت بازی به کمپانی Warner واگذار شد. این کمپانی نیز در اولین بازی از روی هری پاتر، تصمیم گرفته که آن را برای Kinect بسازد.

29 Mehr 91 ، 15:46 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

جسپر کید (Jesper Kyd) یکی از آهنگسازان بسیار مطرح در صنعت بازی های کامپیوتری است که ساخته های او را در سری Hitman ،Assassin’s Creed و اخیراً در Darksiders II شنیده اید. سایت Gameinformer مصاحبه ای را با او انجام داده که نظر شما را به آن جلب می کنیم.

27 Mehr 91 ، 17:48 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

IPهای جدید، همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده اند و توجه بسیاری را به خودشان اختصاص می دهند. این بازی ها به نوعی نقش خونی تازه بر پیکر صنعت بازی را دارند و به همین دلیل ساخت و تولید آن ها بیشتر از بازی های دنباله دار مورد توجه قرار می گیرد. یکی از همین بازی ها که به تازگی راهی بازار شده، ساخته جدید استودیوی Arkane است که Dishonored نام دارد. بازی ای که با سر و صدای زیادی راهی بازار شد و در این مدت تمام نظرها را به سمت خودش جلب کرده است.

26 Mehr 91 ، 20:49 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Legacy of Kain: Soul Reaver یکی از بازی های تکرار نشدنی صنعت بازی های کامپیوتری به حساب می آید. بازی ای که در سال 1999 به یکی از عنوان های به یاد ماندنی کنسول PSOne و دنیای بازی ها تبدیل شد. داستان این عنوان درباره یک خون آشام به نام رازیل (Raziel) بود که هدفش از بین بردن لرد کین (Lord Kain) و بازگرداندن تعادل به دنیا بود. بازی دارای مبارزه های تن به تن بسیار جالبی بود که استخوان ها در آن خورد می شدند و سرانجام دشمن از بین می رفت. اما گذشته از این ها، داستان و شخصیت های این بازی بیش از پیش در ذهن ها باقی ماندند و برای این موضوع باید از امی هنیگ (Amy Hennig) متشکر باشیم. کسی که بعدها به استودیوی Naughty Dog آمد و نویسندگی و گارگردانی سری Jak and Daxter و Uncharted را به دست گرفت. به تازگی سایت PlayStation Blog درباره بازی Soul Reaver با هنیگ گفتگویی داشته و در آن به موضوعات بسیار جالبی اشاره شده که کمتر کسی از آن ها خبر دارد.

26 Mehr 91 ، 20:48 موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

افسانه ها، قهرمانان، حماسه ها، تاریخ ها و مکان های فراموش شده، همیشه جذابیت های خاص خودشان را داشته اند. خواندن داستان ها، دیدن فیلم ها و حتی بازی کردن این افسانه ها برای همه لذت بخش و هیجان انگیز است. دنیای بازی های کامپیوتری نیز با این موضوع اصلاً غربیه نیست و حتی می تواند به بهترین شکل شما را وارد دنیا و ماجراهایی بکند که تا کنون مانند آن را مشاهده نکرده اید. در این بین، سری بازی های Fable نیز از سابقه بالایی برخوردار هستند و در نسخه های متعدد خودشان، بازیکنان را با بخشی از تاریخ کهن سرزمین Albion و قهرمان های آن آشنا کرده اند. جدیدترین نسخه از این سری که برای Kinect ساخته شده نیز همین روند را در پیش گرفته، اما دارای نوآوری های تازه ای است که می تواند برای خیلی ها جذاب باشد.

24 Mehr 91 ، 15:29 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بازسازی یک بازی دوست داشتنی به شکلی که دوباره بازیکنان به آن علاقه مند شوند، کار دشواری است و خیلی ها در انجام آن موفق نمی شوند. اما استودیوی Firaxis در حالیکه سازنده اصلی سری XCOM نبوده، به خوبی توانسته آن را بازسازی کند و یک عنوان بسیار خوب در اندازه های نام خودش را راهی بازار کند. سازندگان سری بازی های Civilization در این بازی آنقدر خلاقیت به خرج داده اند که در کمتر بازی استراتژی ای مانند آن را مشاهده خواهید کرد.

22 Mehr 91 ، 16:06 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


jade 1 اساسین کرید در گذر زمان(قسمت اول)

در صنعت بازی های کامپیوتری، توسعه دهندگان و طراحان به ندرت افرادی شناخته شده هستند. برجسته شدن یک فرد و شناخته شدن یک نام در این میان، مورد بسیار کمیاب و خاص است. جید ریموند، تولیدکننده بازی، یکی از این موارد استثنایی است. جید ریموند در صنعتی درخشیده که عموماً قلمرویی مردانه محسوب می شود. وی موردی الهام بخش بوده و تصورات عموم مردم درباره توسعه دهندگان بازی را دستخوش تغییر می سازد. این مقدمه زندگی نامه ای است که در یک سایت غیررسمی مرتبط با جید ریموند درباره وی نوشته شده است. در واقع بخش زیادی از این نوشته عین حقیقت است. طراحان بازی، به خصوص آن هایی که در استخدام شرکت های شرقی هستند، به ندرت صاحب نام ونشان می شوند. آن ها به طور عمومی در گمنامی به کار پولسازشان ادامه داده و به ذکر نام خود در بخش Credit بازی ها اکتفا می کنند. نکته جالب توجه این که همین موهبت کوچک نیز در برخی موارد از توسعه دهندگان بازی دریغ می شود، پس باید جید ریموند را موردی خاص در صنعت بازی درنظر گرفت.

21 Mehr 91 ، 11:03 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

ساعاتی پیش تصاویری در سراسر اینترنت منتشر شد که نقشه های داخل بازی COD : Black Ops 2 را نشان میدهد.این نقشه ها شامل مکانهایی مانند Carrier, Cargo, Drone, Express, Hijacked, Aftermath, Meltdown, Nightclub, Overflow, Raid, Slums, Socotra, Turbineو Village میشود.در ادامه میتوانید آنها را مشاهده کنید.

callofduty-black-ops2

21 Mehr 91 ، 11:01 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

به تازگی چند تصاویر از بازی Hitman Absolution را منتشر کرده است که ان ها را در زیر مشاهده میکنید.

hitman-absolution-eg2012-4.jpg

21 Mehr 91 ، 10:55 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


بازی های H&S در صنعت بازی به دو صورت ساخته و پرداخته می شوند. در حالت اول دست به ابتکار و خلاقیت زده و ژانرها را با یگدیگر تلفیق می کنند. در حالت دوم ، بازی یک عنوان کاملا تقلیدی خواهد بود. بازی Dark Siders 2 گامی فراتر برداشته و در حالت سوم جای گرفت! معجونی هفت رنگ عنوان جالبی برای بازی Dark Siders 2 می تواند باشد که به مذاق خیلی از بازیبازها خوش آمده است.

21 Mehr 91 ، 10:52 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


214_L-splinter-cell

صدایی توجه نگهبان را جلب می کند ، نگهبان با خود فکر می کند که ” چیزی نیست ، شاید صدای حیوانات موذی مثل موش باشد” ، دوباره صدایی دیگر به گوشش می رسد و این بار نگهبان کنجکاو می شود تا منبع صدا را بررسی کند. نگهبان به دنبال صدا رفته و در کسری از ثانیه از پا در می آید. از اولین مکانیسم های پایه بازی های مخفی کاری همین چند جمله اخیر است. شاید خسته کننده به نظر برسد ولی یکی از ژانرهایی است که تمام بازیبازها حداقل یک بار تجربه یک بازی در سبک مخفی کاری را داشته اند. در این مطلب قصد داریم ۱۰ بازی برتر در سبک مخفی کاری را معرفی و بررسی کنیم.

به ادامه مطلب بروید...

21 Mehr 91 ، 10:49 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر