*Best News By GM News *
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است


این پیش نمایش شامل اطلاعات بسیار مهمی از بازی خواهد بود و یک پیش نمایش معمولی از اطلاعات گذشته بازی نیست بلکه جمله به جمله اطلاعات جدید را عرضه می کند. پس توصیه ما این است که این مقاله را کامل بخوانید تا با سلطان بازی های دنیای باز اشنا شوید.

در اوایل این هفته سه تریلر جداگانه از عنوان GTA V توسط راکستار منتشر شد. سه شخصیت اصلی بازی 
Michael,Trevor و Franklin در هر یک از این تریلر ها به صورت جداگانه معرفی شدند. سایت ها و مجلات مختلف این عنوان را بررسی کردند و هر یک نگاهی کلی بر بازی داشتند. هر چه در ادامه می خوانید ترجمه ای از سایت ها و مجلات معروف بازی های رایانه ای است و به طور کلی یک مقاله ترجمه شده است پس شاید بهتر باشد بگوییم پیش نمایش ترجمه شده از GTA V!

14 Ordibehesht 92 ، 15:00 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سال گذشته بود که کمپانی Capcom برای بدست آوردن سهمی از بازار بازی در غرب، اثر جدید خود را که یک عنوان اکشن-نقش آفرینی مطابق میل مخاطبان غربی بود، عرضه کرد. Dragon's Dogma نه تنها از ویژگی های یک نقش آفرینی ژاپنی فاصله گرفته بود، بلکه با گرته برداری از آثار بزرگی همچون The Elder Scrolls ،Dragon Age و دیگر عناوین شاخص خود، توانست نظر بسیاری را جلب کند. نتیجه، اثری شد که نقاط مثبت و منفی بسیاری داشت. گاه تحمل بازی سخت بود، اما ویژگی های مثبت آن بر نواقصش غلبه داشت و همین نکته باعث می شد تا هر کسی نتواند نسبت به DD بی تفاوت باشد.

بازخوردهای مناسب از سوی مخاطبین و منتقدین ارزش های این بازی را تأیید می کرد که علی رقم نشانه گرفتن بازار غرب، توانسته بود بیشترین میزان فروش را در کشور ژاپن تجربه کند. موفقیت های تجاری DD باعث شد تا Capcom خیلی زود به فکر نسخه جدیدی برای آن باشد. به همین دلیل Dark Arisen را در خلال نمایشگاه TGS معرفی نمود که گفته می شد یک نسخه اصلی از این سری است و بصورت رسمی انتشار خواهد یافت. البته DA در ابتدا قرار بود تنها برای کشور ژاپن عرضه شود که در نهایت اینگونه نشد. اکنون مدتی است که این عنوان به ظاهر جدید منتشر شده که باید به بیان ویژگی های مثبت و منفی آن پرداخته شود.

14 Ordibehesht 92 ، 14:54 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

modernwarfare-part-1

نه سرمای هوا و یخ زدن دست ها و پاهایم مرا آزار میداد و نه گرمای هوا و عرق سوز شدن ها و تب های طولانی مدت.نه حشرات مناطق مرطوب که خواب را از من میگرفتند, آزار دهنده بودند و نه تغییرات آب و هوا از مناطق کویری به مرطوب و ساحل دریا و ارتفاعات.نه از اینکه ماهها دوش نمیگرفتم آزار میدیدم و نه اینکه برای ساعتهای متمادی پاهایم در پوتینی محصور شده بود و انگشت هایم از بوی تعفن خودشان خم میشدند.نه از درد گلوله درد میکشیدم و نه از خوردن ترکشها بر دست و پاهایم.نه سنگینی اسلحه,نه گرد و خاک و غلتیدن در خون و نه …اما یک چیز بدجوری مرا آزار میداد و در وجودم همچون خوره ای روحم را میخورد .اینکه چرا؟چرا جنگ؟چرا باید انسان همنوع خود را به فجیح ترین حالت از بین ببرد؟چرا از دیدن مرگ هم نوع خویش خوشحال میشویم؟چرا چاقو را تا پایه اش بایستی در گلوی انسانی دیگر فرو کنیم و پیش خود فکر کنیم کارمان درست بوده است چون هدفمان مقدس و خدا اینگونه میخواهد.جنگ تنها درگیری فیزیکی نیست جنگ بزرگترین میدان امتحان و بزرگترین و پر دردترین اتفاق زندگی خداوند است.(سرباز گمنام جنگهای تروریستی)

JOHN 02 سفر به متن تصویر/جنگ مدرن قسمت اول

MODERN WARFARE

14 Ordibehesht 92 ، 14:53 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Untitled

این روزها شاهد اخبار زیادی از مورد انتظارترین عنوان سال ۲۰۱۳ یعنی GTA V هستیم که تاکنون با تریلر و تصاویری که پخش کرده توانسته است در میان طرفداران خوش بدرخشد. این بار شاهد دو تصویر هنری و بسیار زیبا هستیم که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

در این دو تصویر هنری می توان به حس ناب یک بازی جهان باز پی برد که سعی دارد عناصر را بیش از پیش به تصویر بکشد و حس خاصی را به مخاطبان خود منتقل کند.


Lamar Stealing Car 14 RGB تصاویر هنری جدید و زیبا از GTA V منتشر شد   آپدیت شد

“ماشین دزدی” یکی از لذت بخش ترین قسمت های بازی!

13 Ordibehesht 92 ، 17:48 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Don't-Starve

تقریبا احساس آزادی در بازی های ویدئویی، پشت زرق و برق های گرافیکی در حال محو شدن است. احساسی که به علت گرایش بازی های امروزی به سمت هالیوود متمایل گشت و چیزی جز هیجان کاذب، بازیباز را در بر نمی گیرد. Klei Entertainment با خلق بازی don’t Starve ثابت کرده است که در میان سیل عظیمی از بازی های هالیوودی همچنان بازی های کوچکی نیز پیدا می شوند که ساعت ها شما را مجذوب خود می کنند.

 

نام: Don’t Starve

سازنده: Klei Entertainment

ناشر: Klei Entertainment

سبک: اکشن ماجراجویانه / Survival

پلتفرم: PC ، Mac

DontStarve GameBoxArt تلاشی برای بقا | نقد و بررسی بازی Dont Starve

13 Ordibehesht 92 ، 17:46 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Dead-Island-Riptide

چقدر بد است وقتی که انتظار داری به پایان خوش ماجرا رسیده ای اما در اصل، آغازی دردسر زا در پس این پایان در انتظارت است. اصرار، سماجت و بی قانونی مردگان متحرک، شما را به آغازی دعوت کرده تا پایان زیبا و دلچسب حاصل از گریز از جزیره ی Banoi را به باد فراموشی بسپارید. جزیره ی مرده ی دیگری در انتظارتان است….

نام: Dead Island: Riptide

سازنده: Techland

ناشر: Deep Silver

سبک: Action / Zombie Bash’em Up / Survival

پلتفرم: PC / X360 / PS3

33f بهشت جهنمی | نقد و بررسی Dead Island: Riptide

13 Ordibehesht 92 ، 17:45 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

gta-v-artwork-firearms (2)

وب سایت رسمی Rockstar Games ساعاتی پیش تصاویر جدیدی از عنوان GTA V منتشر کرد و بعد از مدت کوتاهی پشیمان شده و مجددا اقدام به حذف سریع آن ها نمود و در حال حاضر این تصاویر از سایت رسمی Rockstar Games در دسترس نیست. هم اکنون می توانید تصاویر به اشتباه منتشر شده از طریق Rockstar Games را در ادامه مشاهده کنید.

اولین تصویر لو رفته یک تصویر هنری از Michael و Franklin است که آن ها را سرگرم آزمایش سلاح های گرم نشان می دهد.


gta v artwork firearms 2 تصاویر جدید GTA V توسط وب سایت رسمی لیک شد !

GTA V

13 Ordibehesht 92 ، 10:45 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

gta-v-pic-1_2

بالاخره پیش نمایش های جدید بازی GTA 5 منتشر شد و این طور که از شواهد پیدا است با یک بازی بسیار بهتر نسبت به نسخه های قبلی روبرو هستیم . پیشرفت هایی در بخش مبارزات ، شهروندانی که در برابر کارهای خلاف شما پلیس را با خبر می کنند و همه نوع از فعالیت های تفریحی بخشی از ویژگی های بازی می باشد. اطلاعات بیشتر به همراه تصاویر جدید بازی را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.

سایت Gamespot در پیش نمایش خود از بازی به این نکته اشاره کرده است که هم اکنون می توانید ورزش یوگا نیز انجام دهید. دوچرخه سواری ، بازی گلف و انواع دیگر بخشی از این ورزش ها می باشد. سایت  OXM هم اعلام کرده که سیستم خرید املاک بازگشته است و بازی های کوچک و ماموریت های فرعی بی پایان نیز بخش دیگری از ویژگی های جدید بازی می باشد.

در بازی همچنین شاهد دزدی های استراتژیک و سینمایی نیز خواهیم بود که بزرگ ترین بازی در این سری می باشد.

سایت Polygon هم به این ویژگی اشاره داشته است که هنگامی که شما یکی از شخصیت های بازی را انتخاب می کنید ممکن است هر کدام از شخصیت ها به طور تصادفی در بخش های مختلف نقشه ی بازی باشند.

13 Ordibehesht 92 ، 10:44 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Into the Dead

پلتفرم: ‌Android/iOS

فرار، فرار، فرار! تنها کاری که در این بازی باید انجام دهید، همین است. زامبی‌ها در همه جا منتظر شما هستند. در Into the Dead کنترل فردی را به دست می گیرید و باید تا جایی که می توانید، از دست زامبی‌ها فرار کنید. دنیای این بازی پایانی ندارد و بازیکنان در نمای اول-شخص باید با سلاحی که در دست دارند آن ها را از بین ببرند. هدف این است که معلوم شود شما چقدر می توانید زنده بمانید. ItD شانس دومی به شما نمی دهد و به همین دلیل باید از فرصت ها استفاده کنید.

Ninja Village

پلتفرم: Android/iOS/Windows Phone

Kairosoft دست به ساخت بازی دیگری به نام Ninja Village زده که شباهت زیادی به عنوان های قبلی این استودیو دارد. این بازی با المان‌های نقش آفرینی ترکیب شده و مبارزه های جالبی همانند Pokemon را پیش روی شما قرار می دهد. NV از شاخص های سبک RTS نیز بهره برده و گیم پلی جذابی را به وجود آورده است. این بازی به صورت Free to Play ساخته شده، اما می توانید نسخه پولی آن را نیز خریداری کنید. ماجرا در دوران ژاپن فئودال رخ می دهد و باید برای بدست آوردن قدرت، مبارزه کنید. هرج و مرج، سرزمین های مختلف را فرا گرفته و اکنون شما باید به عنوان رهبر یک قبیله نینجایی کاری های زیادی را انجام دهید.

13 Ordibehesht 92 ، 10:42 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

GOW history

بهترین مشخصه ای که یک بازی برای موفقیت می تواند داشته باشد یک داستان خوب است. زمانی که استدیوی santa monica تصمیم به ساخت یک بازی بزرگ گرفت تنها به داشتن یک داستان خوب و خیالی اکتفا نکرد. چون آن ها می خواستند برای مدتی در ذهن مخاطبانشان باقی بمانند. پس گروهی را به کشور یونان اعزام کردند تا یک ریشه ی تاریخی به داستان بی جانشان بدهند. گروه اعزامی استدیوی santa monica بالاخره بعد از چند سال مطالعه بر روی عقاید مردم و داستان های افسانه ای یونان موفق می شوند که داستان و شخصیت مورد نظرشان را به بهترین شکل ممکن با تاریخ عظیم یونان درآمیزند. آن ها نام “خدای جنگ” را برای داستانشان برگزیدند. اما نکته ی قابل توجه این است که تنها گیمرها مخاطبان خاص این فرانچر محبوب نیستند. بلکه داستان این فرانچر باعث شد تا بسیاری از تاریخ دوستان نیز مجذوب آن شوند.

12 Ordibehesht 92 ، 21:54 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

God OF War 1

در قسمت اول مقاله تاریخچه ی خدایان یونان را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم تا با ایجاد بستری مناسب به پیشواز بحث اصلی برویم.در واقع داستان بازی نسخه اول استدیوی santa monica بود که کریتوس را به یک چهره ی شناخته شده در جهان تبدیل کرد. در این قسمت به سراغ داستان بسیار زیبای خدای جنگ خواهیم رفت و با زندگی پر افت خیز کریتوس از بدو تولد او در قالب داستان بازی God of War 1 آشنا خواهیم شد.

 تاریخچه خدای جنگ | قسمت دوم: کریتوس، چهره ماندگار

باکس آرت God of War 1

12 Ordibehesht 92 ، 21:53 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

GOD OF WAR Nightmare for GODS

در قسمت قبلی مقاله با وقایع ابتدایی داستان خدای جنگ آشنا شدیم. آن چه که پیشرو دارید داستان و اتفاقات بازی God of War 2 است که ما را هر چه بیشتر با کریتوس و اتفاقات زندگی اش آشنا می سازند. از چیدن مقدمه ی اضافی میپرهیزیم و مستقیما در همین لحظه وارد بحث شیرینمان می شویم.

Boxartgow2 تاریخچه خدای جنگ | قسمت سوم: کابوس خدایان

باکس آرت God of War 2

12 Ordibehesht 92 ، 21:51 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر