*Best News By GM News *
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است


GTA-V-Gameplay-Review-Gamefa

سرانجام انتظار طرفداران به پایان رسید و ROCKSTAR با انتشار تریلری از گیم پلی GTA V که در حدود ۵ دقیقه بود غوغایی به پا کرد. در این تریلر نکات بسیار مهی از گیم پلی بازی برایمان فاش شد و همچنین می توانستیم نمایی از پیشرفت های فوق العاده ی قسمت پنجم را نسبت به قسمت چهارم ببینیم. اهمیت این بازی بر هیچ کس پوشیده نیست و به همین علت قصد داریم که در این مقاله تحلیلی از گیم پلی GTA V را داشته باشیم. پس با ما همراه باشید.

اولین نکته ای که ممکن است برای همگان جای سوال باشد در این است که این نمایش هیجان انگیز بر روی کدام یک از کنسول های بازی بوده است. پیدا کردن جواب این سوال چندان سخت نیست چرا که همان طور که در تصویر زیر هم می توانید ببینید دکمه هایی که نشان داده شده مربوط به کنسول ps3 می باشد و به همین علت کاملا مشخص است که این نمایش گیم پلی بر روی ps3 بوده است.

gta 5 4 600x322 این گروه خشن | تحلیل و بررسی اولین نمایش گیم پلی Grand Theft Auto V

20 Tir 92 ، 09:24 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر