*Best News By GM News *
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۲۶ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است


سری بازی های Gears of War علاوه بر داشتن بخش داستانی خوب، دارای قسمت چندنفره بسیار هیجان انگیزی هستند که مدهای جذابی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد و به همین دلیل بازیکنان زیادی در این قسمت ها حضور دارند. یکی از جدیدترین مدهایی که قرار است در Gears of War: Judgment شاهد آن باشیم، Free for All نام دارد. روند گیم پلی مانند نسخه های قبلی است، اما این مد به شکلی طراحی شده که شما احساس کنید تا در حال تجربه یک عنوان اول-شخص در قالب یک عنوان سوم-شخص هستید. شکل گیم پلی و چیدمان دکمه ها در این مد کمی تغییر کرده تا این حس را به شما القاء کند.

کنترل بازی به گونه ای است که این قسمت راحت تر از سایر بخش ها باشد تا بتوانید هیجان و لذت بیشتری از بازی ببرید. نقشه ای که برای این مد طراحی شده، به شکل استادانه ای بخشی از تاریخ نیروهای COG را در بر دارد. در این نقشه در کتابخانه ای قرار دارید که از قفسه های بسیار بزرگی تشکیل شده و کتاب های مختلفی در آن دیده می شوند. محیط بازی بسیار جالب و تازه به نظر می رسد. قسمتی از تاریخ نیروهای COG در این کتابخانه قرار دارد و به همین دلیل اینجا هویت خاص خودش را دارد. ساختمان، از راه پله های بسیار زیادی تشکیل شده که با طی کردن آن ها به قسمت های مختلف این نقشه می روید. کتاب ها در همه جا به چشم می خورند، حتی برخی از آن ها باعث شده اند که مسیر شما مسدود شود.

17 Azar 91 ، 12:07 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

کمپانی Ubisoft یک سال بی نظیر را پشت سر گذاشت و توانست با عرضه Assassin’s Creed III و چند بازی دیگر عملکرد بهتری نسبت به سایر کمپانی های بازیسازی داشته باشد، اما کار آن ها با سال 2012 به پایان نرسیده است. آن ها هنوز یک دنیای جدید را برای بازی های کامپیوتری در دست دارند. این بازی در E3 گذشته سر و صدای اساسی و یک طوفان بی نظیر به پا کرد. Far Cry 3 که توسط Ubisoft Montreal و 5 استودیوی دیگر این کمپانی ساخته شده، یک تحول بزرگ در این سری و عناوین Open-World در سبک اول-شخص تیراندازی به حساب می آید.

15 Azar 91 ، 14:15 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

زمین آخرین روزهای خود را سپری می کند و در تاریکی مطلق فرو رفته است. دنیا توسط ویروسی آلوده شده و معدود افرادی که باقی مانده اند، با جنگ بر سر منابع، وسایل و... جو خشونت باری را پدید آورده اند. بچه ها هر از گاهی کتاب های تاریخ خود را ورق می زنند و دوره های تاریخی بد را مرور می کنند و آن گاه با آه و افسوس می گویند: "هر چه بود، از الآن بهتر بود!" وضعیت کنونی زمین را می توان در یک جمله خلاصه کرد: "هم اکنون، آخر الزمان است!" در میان این همه بدبختی، مرد و دختری هستند که هنوز امید خود را از دست نداده اند و هنوز رویای داشتن زندگی بهتری را در ذهن می پرورانند.

آن ها از افرادی خام و بی تجربه، به دنیا دیده هایی تبدیل شدند و فهمیدند که باید تحت هر شرایطی خود را وفق دهند. آن ها برای فرار از مرگ از خانه ای به خانه دیگر، از منطقه ای به منطقه دیگر و از شهری به شهر دیگر می روند تا علاوه بر اینکه خود را نجات دهند، شانس داشتن زندگی خوب را در آن شهر محک بزنند. آن ها نمی خواهند و نمی توانند خود را گول بزنند و می دانند که در این دنیا با هر شرایطی، یک روزنه امید وجود خواهد داشت. آن ها از آرمان های خود دفاع می کنند و در این راه، جان خود را نیز به خطر می اندازند. The Last of Us عنوانی بود که در مراسم VGA 2011 با تریلر کوتاهی از روند گیم پلی اش معرفی شد و به یک خواب عمیق تا E3 2012  فرو رفت.

15 Azar 91 ، 14:14 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Tomb Raider

یکی از بدترین خبرهایی که در حواشی بازی های کامپیوتری در سال 2013 به گوش رسید، تأخیر در عرضه جدیدترین نسخه از سری محبوب Tomb Raider بود که طرفدارانش خود را برای پاییز امسال و میزبانی بازی آماده کرده بودند. نمایش های متعدد و فوق العاده این نسخه در E3های 2011 و 2012 باعث شد که خیلی ها حسرت این را بخورند که چرا باید برای تجربه شیرین این بازی، مدت بیشتری را انتظار بکشند. همه چیز در این نسخه عالی است و کمبودی به چشم نمی آید.

داستانی با روایت متفاوت در غالب یک گیم پلی متنوع در دنیای Sandboxگونه بازی که به شکل زیبایی طراحی شده و از گرافیک خوبی برخوردار است. با در نظر گرفتن تمامی این جوانب، می توان گفت که تأخیر صورت گرفته به نفع بازی تمام شده است. چه بسا اگر این مدت در اختیار سازندگان قرار نمی گرفت، اکنون Tomb Raider تا به این حد فوق العاده به نظر نمی رسید و تنها به یک عنوان متوسط مبدل می شد. اگر خوشبین باشیم و بار دیگر سازندگان بدقولی نکنند، این بازی قرار است در 5 مارچ سال 2013 مطابق با 15 اسفند برای هر 3 پلتفرم اصلی PC ،X360 و PS3 منتشر شود.

DmC

09 Azar 91 ، 13:56 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

امروزه داستان در بازی های ویدیویی آن قدر مهم شده که می بینیم سازندگان حتی برای یک داستان خوب از نویسندگان بزرگ فیلم های هالیوودی هم استفاده می کنند زیرا دیگر کسی داستانی کلیشه ای برای بازی ها را بر نمی تابد و در بعضی موارد حتی داستان بازی ها گوی سبقت را از فیلم های بزرگ هم می رباید.

به همین علت و با اهمیت این موضوع به معرفی ۱۰ بازی برتر از لحاظ داستان سرایی پرداخته شده است.   

Dead Space – 10 

dead space 1 10 بازی برتر از لحاظ داستانی

dead space

09 Azar 91 ، 13:56 موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱ نظر

در یک اتومبیل Mercedes SL65 AMG نشسته ایم و منتظر هستیم که شمارش معکوس به پایان برسد و وارد مسابقه شویم. یک بعد از ظهر گرم در شیکاگو و مکان های بسیار زیبای شهر Windy که نظر شما را به خودشان جلب می کنند. شمارش معکوس به پایان می رسد و گاز را فشار می دهیم تا مسابقه ای که Circuit دو دوری است را پشت سر بگذاریم. در GRID 2 با جزئیات گرافیکی بسیار خیره کننده ای مواجه می شوید. سرعت اتومبیل شما باعث می شود که روزنامه هایی که مردم در اطرف مسیر مسابقه پخش کرده اند، به هوا بروند! درخت ها به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند و می توانید تکان خوردن برگ های آن ها را نیز مشاهده کنید.

در دوردست ها ممکن است بالن های مختلفی را مشاهده کنید که سعی دارند مسیر مسابقه را به تصویر دربیاورند و پل ها و مسیرهای ماهیگیری را می بینید که به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند. وقتی در حال مسابقه دادن هستید، محیط حواس شما را پرت می کند و به سمت خودش می برد. تیم هنری در این بازی فوق العاده کار کرده اند و هدف آن ها این بوده که گرافیک را تا اندازه زیادی به فیلم هایی که از این مسابقات تهیه می شوند، تبدیل کنند. به احتمال زیاد در کمتر بازی رانندگی ای تا این اندازه به هنر و طراحی محیط توجه شده است. سیستم صداگذاری بازی نیز دچار تحولات بسیار زیادی شده و با شکلی بسیار عالی شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

09 Azar 91 ، 13:54 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سری محبوب و خوش سابقه Tomb Raider از آن دسته عناوینی است که نیازی به معرفی ندارد و تقریباً کسی نیست که حداقل یک نسخه از این مجموعه را تجربه نکرده باشد. قطعاً بسیاری از عناوین ماجراجویی مانند Uncharted که اکنون یکه تازی می کنند، موفقیتشان را مدیون Tomb Raider هستند که سرمنشاء الهامات بسیاری از بازی های موفق امروزی است. جدیدترین نسخه از این سری، همه را شگفت زده کرده است. لارا کرافت (Lara Croft) یک باستان شناس ماجراجو است که در نسخه های قبلی به گشت و گذار در درون مقبره ها پرداخته، اما در نسخه جدیدی که بزودی منتشر می شود، داستان کمی با نسخه های کلاسیک تفاوت دارد.

اولین تریلری که در E3 سال گذشته از Tomb Raider به نمایش درآمد، نفس ها را در سینه همگان حبس نمود و از آن بهتر نمایش فوق العاده اش درE3  امسال بود که دیگر جای هیچگونه حرف و حدیثی را باقی نگذاشت. سازندگان خوش ذوق Crystal Dynamics دست به خلق لارایی زده اند که خلق و خویی تازه دارد و داستانش کمی متفاوت روایت می شود که در عین حال بهتر از همیشه به نظر می رسد. در Tomb Raider دیگر با یک ماجراجوی کارکشته طرف نیستیم! لارای جوان 20 ساله پس مدت کوتاهی فارغ تحصیلی، تازه در اول راه است و راهی سفری می شود که در آن به دنبال ماجراجویی است. او در گذشته خود هیچ اکتشافی نداشته و یک جوان خام و بسیار آسیب پذیر به نظر می رسد.

09 Azar 91 ، 13:53 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

playstation-4-design-2

سونی بار دیگر قصد انتشار نسخه ای دیگر از پلتفرم محبوب خود یعنی پلی استیشن را دارد وبه احتمال زیاد در اواخر سال آینده ، شاهد عرضه ی پلتفرم جدید سونی به نام پلی استیشن ۴ خواهیم بود .

مایکل پچر در گفت و گو با مجله ی Play گفت : ” به نظر نمیرسد که در تاریخی زودتر از نوامبر یا اکتبر عرضه شود ، ما خوشحالیم که چند تن از توسعه دهندگان خبره ، بیش از یک سال است که بر روی این پلتفرم کار میکنند . تابستان ۲۰۱۳ پنجره ای رو به پیروزی برای سونی خواهد بود و امیدواریم مردم از کار ما لذت ببرند.”

وی همچنین در مورد PS3 افزود : ” درست است که این پلتفرم بیش از ۳ سال است که در دست مردم است ، اما ما برای آن عمر مفید ۱۰ سال را پیش بینی کرده ایم و PS3 مثل گذشته میتواند به فروش خود ادامه دهد. “

07 Azar 91 ، 14:21 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بازی های آخر الزمانی زیادی با سوژه سلاح های هسته ای و نابودی دنیا به وسیله آن ها ساخته شده، اما استودیوی 1C می گوید که بازی نقش آفرینی آن ها که Nuclear Union نام دارد، مسیر جدیدی را در پیش گرفته است. داستان بازی از کوبا و بحران هسته ای آن که در سال 1962 رخ داد، شروع می شود و شما را در دنیایی از دوره جنگ سرد قرار می دهد. پس از آن نیز به روزهای مدرن اتحاد جماهیر شوروی می آید. در این بازی مشاهده می کنید که شوروی از حمله هسته ای ایالات متحده نجات پیدا کرده و با سنگرهایی که در زیر زمین به وجود آورده، توانسته قدرت خود را حذف کند.

هدف بازیکنان این خواهد بود که در محیط های بایر بازی زنده بمانند و از خطرات نجات پیدا کنند. بازیکنان در شهری به نام Pobedograd قرار دارند که پایتخت جدید شوروی است. استودیوی 1C در روسیه قرار دارد و توانسته محیط های بازی را به صورت تخیلی و آخر الزمانی شبیه سازی کند و با شکل و شمایل شهر مسکو، شهر خیالی Pobedograd را به وجود بیاورد. آن ها خیلی از آیتم هایی را که در بازی مشاهده می کنید را با الگوبرداری از نمونه های واقعی شبیه سازی کرده اند. سلاح هایی که در بازی مشاهده می کنید، نمونه های پیشرفته تری از تسلیحاتی است که شوروی از آن ها استفاده می کرده است. شما می توانید برای ارتقاء آن ها از آیتم های مختلفی استفاده کنید.

07 Azar 91 ، 14:20 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

2013

سال ۲۰۱۳ شاید از لحاظ تراکم بازی ها کمتر از سال جاری باشد ولی عناوینی که در سال آینده قرار است منتشر شود بدون شک جزو بهترین های صنعت گیم خواهد بود.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید.

06 Azar 91 ، 15:17 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نکته جالب درباره دنیای The Walking Dead که آقای رابرت کرکمن (Robert Kirkman) آن را ساخته، این است که درهای زیادی وجود دارند که به وسیله آن ها بتوان داستان های مختلفی را روایت کرد. شخصیت پردازی های این داستان آنقدر خوب بوده که بتوان در کنار روند اصلی، ماجراهای مختلفی را به وجود آورد. کتاب های کمیک، سریال تلویزیونی و یا بازی های ماجراجویی که استودیوی Telltale آن ها را به صورت قسمتی عرضه می کند، نشان دهنده پتانسیل بالای این داستان و دنیای خلق شده توسط آن هستند. حضور داشتن در یک دنیای Zombie Apocalypse به این معنا است که مرگ دقیقاً روبروی زندگی قرار گرفته و کوچکترین اشتباه، موجب مرگ می شود.

اما در این دنیا کسی جز دریل دیکسون (Daryl Dixon) نمی تواند این قدر خوب مقاومت کند و سرسختانه با زامبی ها مبارزه کند. قدرت های او باعث شده دریل یک هیولاکش عالی باشد. همچنین ویژگی های خاص او باعث شده که به عنوان شخصیت اصلی بازی The Walking Dead: Survival Instincts که توسط Terminal Reality در دست ساخت، انتخاب شود. یک بازی اول-شخص که بازیکنان در آن کنترل دریل را به دست می گیرند. بر خلاف داستانی که استودیوی Telltale در پیش گرفته، Terminal Reality روی فضای اکشن این دنیا تمرکز داشته است. داستان این بازی قرار است پیش درآمدی در آغاز ماجراهای فیلم باشد. جایی که ماجراجویی دریل و برادرش مرل (Merle) برای سفر به آتلانتا آغاز می شود.

06 Azar 91 ، 15:15 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

crysis-3-new-image-1

هر چه به جلوتر میرویم ، اشتیاق ما برای دیدن بازیهایی خارق العاده ای همچون Crysis 3 و GTA V در سال آینده ی میلادی بیشتر میشود . درست است است که امسال نیز بازی خوب کم نداشته ایم ، ولی این شوق بی پایان برای بازی کردن هر چه بیشتر ، دست از سر ما برنمیدارد .

لیست زیر ۱۴ تا از این بازیها را بررسی میکند که برطبق پیشبینی ها و نظرسنجی ها ، سرتر از بقیه ی بازی ها خواهند بود .(به ترتیب محبوبیت ، ۱۴ = کمترین محبوبیت و ۱ = بیشترین محبوبیت )

04 Azar 91 ، 20:08 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر