*Best News By GM News *
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است


Mad-Max-3

در کنفرانس سونی ،Max Mad که توسط  Avalanche ساخته میشود معرفی شد. عنوانیOpen World که برداشتی استاز فیلم های Mad Max. این دقایقی پیش اسکرین شات هایی از این عنوان منتشر کرد که در ادامه مشاهده میکنید …

 

 

 

 

Mad Max 2 Mad Max: اسکرین شاتهای PS4 ،‌ عنوان Open World استدیو Avalanche را نمایش میدهند

21 Khordad 92 ، 17:48 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
GT-6-34-156x87

امروز سونی تصاویری از عنوان ۶ Gran Turismo که به طور انحصاری برای PS3  خواهد آمد را منتشر کرد. تصاویر منتشر شده نشان دهنده این است که به این نسخه اتومبیل های بیشتری افزوده شده و امکانات بیشتری در این نسخه وجود خواهد داشت. در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده خواهید کرد.

تصاویر که به بیرون درز کرده اند بسیار زیاد بوده و حدود  ۵۰ تصویر می باشند که ما تعدادی از آن ها را قرار خواهیم داد.

تصاویر:

GT 6 4 E3 2013 :تصاویر جدیدی از Gran Turismo 6 منتشر شد

21 Khordad 92 ، 17:47 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
inFamous-Second-Son-1.jpg-1520023010

شاید شما جزو کسانی باشید که دیشب کنفرانس های شرکت های بزرگ را دیده باشید.در کنفرانس دیشب سونی اتفاقات بسیار خوبی افتاد ویدئو های بسیار دیدنی از عناوین مشهور و مهمتر از همه خود کنسول نسل بعد سونی به نمایش درآمد.حال ما تعدادی عکس از عنوان انحصاری این کنسول یعنی inFamous: Second Son برای شما آماده کرده ایم که در ادامه میتوانید آن ها را ببینید.

احتمالا هنوز نتوانسته اید لینک ویدئوی این عنوان را در سایت ببینید.بزودی برایتان قرار میدهیم،در زیر شما میتوانید تصاویری از این عنوان انحصاری که جلوه هایی از آتش و دود را به شما نشان میدهد مشاهده کنید،این عنوان قرار است فقط برای پلتفرم ps4 منتشر شود.در ادامه تصاویر را ببینید.

تصاویر بازی

inFamous Second Son 1 تصاویر جدیدی از عنوان inFamous: Second Son منتشر شد!

21 Khordad 92 ، 17:46 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
news_e3_driveclub_images_and_trailer-14161

یکی از دو عنوان انحصاری سبک ریسینگی که توانست نمایش فوق العاده و خیره کننده ای در کنفرانس مطبوعاتی شرکت سونی داشته باشد،عنوان مختص کنسول PS4 یعنی Drive Club “باشگاه رانندگی” بود که علاوه بر حضور این عنوان در بین سایر عناوین شرکت سونی،علاقه مندان میتوانند در طول مراسم E3 2013 به تجربه ی گیم پلی بازی بپردازند که شما در ادامه میتوانید تصاویر Full HD از تریلر به نمایش در آمده ی این عنوان را مشاهده بفرمایید:

image driveclub 22314 2662 0011 E3 2013:تصاویر جدید از عنوان Drive Club منتشر شد

21 Khordad 92 ، 17:45 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

حتماً خبر حضور بازی های ایرانی را در نمایشگاه بزرگ E3 2013 مشاهده کرده اید و رأی هم داده اید. یکی از عناوینی که به این نمایشگاه راه پیدا کرد، بازی "شبگرد" است. اولین بازی تیراندازی سوم-شخصی که با کیفیت بالایی در ایران تولید می شود. از این رو مصاحبه ای را با آقای سید مسعود غفوری مدیر پروژه این بازی ترتیب داده ایم که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

پردیس: چرا "شبگرد"؟ چرا نام دیگری را برای بازی انتخاب نکردید؟

غفوری: "شبگرد" نامی است که مردم روی شخص ناشناسی که شبانه خلافکارهای شهر را نابود می کند، گذاشته اند. کسی که از تاریکی شب برای مبارزه با تبهکاران استفاده می‌کند. البته نام کامل بازی، "شبگرد: طلوع تاریکی" است.

20 Khordad 92 ، 19:16 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

استودیوی تازه تأسیس Undead Labs که از اعضای سابق کمپانی Blizzard تشکیل شده، به عنوان اولین ساخته‌ اش، روی بازی ای با سبک آخر الزمانی کار کرده که State of Decay نام دارد. این بازی که با همکاری Microsoft روی شبکه Xbox Live عرضه شده و مدتی دیگر هم برای PC منتشر می‌ شود، قصد دارد تا فصل جدیدی در عناوین دانلودی به وجود بیاورد. یک بازی Open-World که در آن با دنیایی رو به پایان مواجه هستید، چیزی است که تنها در SoD مشاهده می‌ کنید.

20 Khordad 92 ، 19:15 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بدون شک در بین استودیوهایی که در ساخت بازی های اتومبیلرانی تخصص دارند، نام Codemasters بیشتر از بقیه شنیده می شود. آن ها که صاحب چندین سری مشهور از جمله DiRT هستند، در سال 2008 با عرضه بازی GRID فضایی جدید را برای طرفداران این سبک به وجود آوردند که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شد. اکنون بعد از 5 سال، نسخه ای جدید از این بازی عرضه شده که با توجه به سابقه درخشان CM با یک عنوان خوب دیگر روبرو هستیم.

20 Khordad 92 ، 19:14 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
assassins-creed-IV-black-flag-screen-2

امروز چندین تصویر از بخش مولتی پلیر عنوان Assassin’s Creed4:Black Flag به بیرون درز کرد. یوبی سافت اطلاعات چندانی از این بخش منتشر نکرده است و تنها به انتشار چندین تصویر از این بخش بسنده کرده است.

تصاویر این بخش مبارزه زنان و مردان را نشان می دهد  که مرا یاد  عنوان Assassin’s Creed3:Liberation می اندازد.

تصاویر منتشر شده:

assassins creed 4 black flag 1 چند تصویر از بخش چند نفره Assassins Creed4:Black Flag عنوان منتشر شد

20 Khordad 92 ، 14:37 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
masseffect3_17722.nphd

نسل هفتم رو به پایان است. نسلی که شاید برای ما گیمرهای کهنه کار به اندازه ی قبل خاطره انگیز نبود اما بازی های خوب هم کم ندشت. به این بهانه در سه قسمت نگاهی داریم بر صحنه های دراماتیک و احساسی این نسل. متنی که شاید هم اسپویل بشه!

۶٫با چشمانی اشک بار:

سری بازی های Metal Gear Solid ساخته ی آقای Hideo Kojima قطعا یکی از برترین بازی های تاریخ بازی های رایانه ای است. در سال ۲۰۰۸ وقتی که نسخه ی چهارم این بازی برای کنسول PS3 منتشر شد، همگان به شاهکار بودن این بازی مثل نسخه های دیگر اعتراف کردند. یکی از دراماتیک ترین صحنه های این بازی مرگ Big Boss است. در اواخر این بازی او، در آغوش فرزندش یعنی Snake مرد. در واقع Big Boss هنگامی مرد که دیگر فرزندش طاقت نداشت. شاید خیلی دراماتیک باشد که پدرت در آغوشت بمیرد. ناگهان بدن گرم او را به یکباره در آغوش خود سرد ببینید،  بیگ باس مرد، و نگاهش به بالا بود، چشمانی که دیگر نمی دید، وداع با او خیلی سخت بود، بیگ باس دیگر نمی دید، او نه آسمان را می دید، نه سوسوی ستارگان، نه مهتاب، نه پسرش را، نه هیچ چیز دیگر را، بیگ باس مرد، در آغوش پسرش ، یکی از محبوب ترین شخصیت های تاریخ بازی های رایانه ای، با مرگش، بسیاری از گیمرها را به گریه انداخت، به راستی نمی توان از عظمت سری MGS گذشت. به هر حال این بود آخرین لحظات زندگی Big Boss. در حالی که اسنیک مجبور بود که پدر را بکشد، تا اهدافی نه چندان خوب هرگز شکل نگیرد. به هر حال او دوباره در نسخه The Phantom Pain حضور خواهد داشت، اما همگان این را می دانند که او مرده است. او همواره در یادها هست و خواهد ماند، البته دلگرمی ای مبنی بر حضور او هست. مگر نه؟

3kf1lg9yzhgwphdd1ymh صحنه های دراماتیک نسل هفتم | قسمت دوم

________________________

20 Khordad 92 ، 14:36 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
COJ-review

بازی های ویدئویی با حال و هوای وسترن با گذشت زمان جای خود را به جنگاوری های نوین داده و کمتر استودیویی حاضر می شد تا بازی وسترن تحویل بازیبازها دهد. یکی از بازی های اصیل در سبک شوتر اول شخص سری بازی های “ندای خوارز” است. با خبر ساخت بازی جدیدی تحت عنوان Gunslinger موجی از شادمانی در هواداران بازی های ویدئویی وسترن دیده شد ولی آیا این شادمانی پس از انتشار این بازی همچنان ادامه دارد یا پس از مدتی کوتاهی  از یاد خواهد رفت؟

 

نام: Call of Juarez: Gunslinger

سازنده: Techland

ناشر:Ubisoft

سبک: First Person Shooter

پلتفرم: PC ، Xbox360 ، PS3

call of Juarez gs pc1boxart 160w خوب، بد، مُرده | نقد و بررسی بازی Call of Juarez: Gunslinger

بازی ” اسلحه دار” در سال ۲۰۱۲ طی مراسم PAX معرفی شد. معرفی این عنوان باعث تعجب و حیرت بازیبازها شده بود چون پس از انتشار نسخه The Cartel، سوژه ی جدیدی برای ادامه داستانی ” ندای خوارز” نمانده بود ولی Techland ثابت کرد که می تواند هر کار ناممکنی را ممکن سازد.

19 Khordad 92 ، 21:41 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
FUSE-Review

خوب یا بد این روز ها سبک شوتر پر طرفدارترین بین ژانر های بازی های ویدئویی است از این رو بازیسازان زیادی به این سبک رو آورده اند که باعث شده بسیاری از ساخته های آنان را به تقلید از عناوین اسطوره ای این ژانر متهم کنیم. همین موضوع هر بازی شوتر را محتاج یک المان خاص می کند؛ چیزی که FUSE تهی از آن بود!

نام: FUSE

سازنده: Insomniac Games

ناشر: Electronic Arts

سبک: Third person shooter / Action

پلتفرم: X360 / PS3

urlGFH دنیای هرج و مرج | نقد و بررسی FUSE

وقتی واژه ی تیم یا گروه به میان می آید مطمئنا همکاری و اتحاد اولین مباحثی است که راهی ذهن تان می شود. تمام بازی فیوز بر محوریت یک گروه چهار نفره که از آن با نام Overstrike 9 یاد می شود، می چرخد و همین موضوع باعث شده تا این بازی آنطورکه مطابق وعده های سازندگان و انتظارات مثبت بسیاری بود ظاهر نشود. مشکل اینجاست که Insomniac وظایف سنگینی را بر دوش این گروه چهار نفره گذاشته است و توجیه سنگین بودن این وظیفه ها باعث شد تا Overstrike 9 از عهده ی تمامی وظایفش بر نیاید.

19 Khordad 92 ، 20:13 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
GridReview

GRID 2 خیلی هیجان انگیز است.حتی پتانسیل این را دارد که بهترین بازی ریسینگ این چند سال باشد. همانقدری خوب است که نسخه‏ی اولش همه را شیفته و دلباخته‏ی خودش کرد و یک سر جدا از رقیبانش ایستاد. اما خب ، اینجا قضیه کمی فرق میکند ، چون مدعیان زیادند و اجازه ی نفس کشی نمیدهند! اما مشکلی نیست چون Grid 2 خیلی خیلی خوب است.

سازنده و ناشر : Codemasters

پلتفرم : PC/Xbox360/PS3

انتشار : ۲۷ می ۲۰۱۳

سبک : Racing

Grid 2 box artwork لذت خالص | نقد و بررسی بازی GRID 2

باکس آرت رسمی GRID 2

18 Khordad 92 ، 18:07 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر