*Best News By GM News *
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است


524418_353986751377723_1727772080_n - Copy

Batman Arkham Origins برای نسل حاضر تایید شد و اطلاعات زیادی از آن که در اینجا قابل مطالعه هستند نیز منتشر شد.حال در ادامه میتوانید علاوه بر ۶ تصویری که روز گذشته منتشر شدند،۹ تصویر جدید دیگر نیز از این عنوان از فرانچایز فوق محبوب بتمن را مشاهده کنید.در این تصاویر شخصیت پنگوئن را هم خواهیم دید که هنوز به آن شکل گذاییش تبدیل نشده و مثل اینکه جنگی گانگستری در شهر برقرار است.

 

image 33605 تمامی تصاویر Batman Arkham Origins را در اینجا مشاهده کنید

22 Farvardin 92 ، 09:47 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

batman-arkham-origins-logo

به تازگی اولین اطلاعات رسمی از بازی Batman: Arkham Origins به لطف آخرین شماره از مجله ی GameInformer منتشر شد که موارد مهمی از داستان و گیم پلی بازی را فاش می کند. در ادامه می توانید این اطلاعات را مشاهده فرمایید.

استدیوی WB Games Montréal سازنده ی این قسمت با Batman: Arkham Origins ویژگی های گسترش یافته و جدیدی از شهر Gotham City را به نمایش خواهد گذاشت و همچنین داستان جدیدی را چندین سال قبل از دو عنوان تحسین شده ی Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City را روایت خواهد کرد.

در بازی قبل از ظهور خطرناک ترین دشمنان شهر Gotham City بتمن جوانی را خواهیم دید که در شروع کار خود به مبارزه با مجرمان می پردازد تا تبدیل به شوالیه ی تاریکی شود. در بازی با شخصیت های مهمی بتمن برای اولین بار ملاقات خواهد کرد و ارتباط کلیدی هم میان بتمن و این شخصیت ها به وجود خواهد آمد.

در زیر می توانید اولین اطلاعات رسمی از Batman: Arkham Origins را که از آخرین شماره ی مجله ی GameInformer به دست آمده را در زیر مشاهده فرمایید :

22 Farvardin 92 ، 09:45 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

amd-radeon-hd-7990

شرکت های AMD و NVIDIA سال های زیادی است که بر سر عنوان بهترین کارت گرافیک دنیا با هم دست و پنجه نرم می کنند اما در بسیاری از مواقع شرکت AMD پیروز میدان بوده است تا این که شرکت Nvidia با معرفی GeForce GTX 690 گوی سبقت را از AMD ربود اما صدرنشینی Nvidia چندی نپایید که Amd با برگ برنده ی جدیدی بازگشت و هم اکنون عنوان قویترین کارت گرافیک دنیا را با Radeon HD 7990  یدک می کشد.

قدرت بسیار بالای این کارت گرافیک یقینا مستلزم سیستم خنک کننده ی قدرتمندتری خواهد بود تا از گرمای بیش از حد سیستم جلوگیری کند و مدت عمر بالاتری داسته باشد به همین منظور سیستم خنک کننده ی Radeon HD 7990  بسیار متفاوت از Radeon HD 6990 طراحی شده است. در خنک‌کننده این کارت گرافیک فن به قسمت میانی و ما بین دو Heat Sink آلومینیومی انتفال یافته است. این طراحی مشابه طراحی سیستم خنک‌کننده کارت گرافیک GeForce GTX 690 می‌باشد.

22 Farvardin 92 ، 09:44 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

990R_box

به تدریج با حرکت کردن به سوی نسل بعد بازی ها و اتفاقات پر افت و خیز کنسول های کمپانی مایکروسافت و سونی شاهد معرفی مادربردی فوق پیشرفته و قدرتمند از سوی شرکت ASUS هستیم تا پلتفرم PC از قافله عقب نماند.

مادربرد SABERTOOTH 990FX به سبب قابلیت های ویژه ای که دارد به مادربرد گیمرها معروف است که از رابط PCI-E نسخه ۳ برای ارئه کارایی بهتر در هنگام پردازش های گرافیکی استفاده می کند. این رابط بر اساس اصول تئوری قادر است در حالت X16 تا ۳۲ گیگابایت اطلاعات را در ثانیه منتقل کند که این مقدار درست ۲ برابر رابط PCI-E نسخه ۲ در این حالت است.

با اینکه قدرت مادربرد افزایش چشمگیری داشته است و انتظار می رفت که نسبت به قبل حرارت بیشتری تولید کند. اما به دلیل استفاده از پوشش های سرامیکی برای هدایت بهتر گرما به محیط، دیگر خبری از حرارت بالا در این نسخه به چشم نمی خورد.

22 Farvardin 92 ، 09:43 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

geforce-gtx-generic

GTX Titan قدرتمندترین کارت گرافیک تک پردازنده ی جهان است که با خرید آن می توانید به سرعتی نظیر یک ابر رایانه دست یابید. GTX Titan خنک کننده و ساختار بورد کاملا مشابه با کارت گرافیک قدرتمند و گران قیمت GTX 690 دارد و Nvidia از پردازنده گرافیکی ۲۸ نانومتری GK110 برای آن مورد استفاده قرار داده است.

GTX Titan پرقدرترین محصول شرکت Nvidia در عصر حاضر است که در زمان رونمایی با سر و صدای زیادی همراه بود و برای گیمرهای حرفه ای یک انتخاب کاملا مناسب به شمار می رفت. انتخابی که جای هیچ گونه بحث و اعتراضی در آن وارد نیست.

این کارت گرافیک دارای ۲۶۸۸ هسته CUDA و ۶ گیگابایت رم GDDR5 و ۷.۱ میلیارد ترانزیستور می‌باشد که بر اساس اطلاعات Nvidia از پرسرعترین واحدهای پردازش گرافیکی نیرو می‌گیرد.

22 Farvardin 92 ، 09:42 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

battlefield-4-screen-1

(بروزرسانی خبر:‌متاسفانه در منبع وب سایت Gamepur این نکته ذکر نشده بود که ۱۲GB RAM مربوط به کدام حافظه است و نویسنده به سبب این موضوع،آن را حافظه ی RAM برداشت کرده و نه Graphic Ram.در منبع bf4central که دومین منبع این خبر است این موضوع را روشن کرده که ۱۲GB Graphic RAM حاصل جمع حافظه ی پردازشگر داخلی ۲ کارت گرافیک هستند.AMD نیز قبلا اعلام کرده بود که این سبستم شبیه به سیستم PS4 است و با توجه به اینکه در PS4 حافظه ی رم GDDR5 یکپارچه به کار رفته است،در این PC هم احتمال قوی به کار رفته.تکنولوژی رم های GDDR5 در دسترس عموم نیست.تصویر فوق نیز از DICE در Reddit منتشر شده است.) (اصلاح : نوروزی)

مدتی پیش بود که استدیوی DICE دمویی در حدود ۱۷ دقیقه با نام Fishing in Baku از بازی Battlefield 4 را در جریان نمایشگاه GDC 2013 به نمایش گذاشت و در آن زمان اعلام شد که این دموی فوق العاده بر روی یک pc با مشخصات high-end اجرا شده بود. حال dice به تازگی مشخصات کمی ازسیستم مورد نیاز این دموو تصویری از pc که توانسته بود این عنوان شوتر را اجرا کند را منتشر کرده است. بر طبق اعلام DICE این یک pc با مشخصاتی هیولایی می باشد !

22 Farvardin 92 ، 09:40 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

و آنقدر مرده ام....

در مراسم VGAs 2013 بود که عنوان Dark Souls 2 در نمایش تیزری معرفی شد.از آن زمان اطلاعات خاصی به بیرون درز نکرد اما روز گذشته وب سایت IGN در رونمایی اختصاصی،اولین نمایش از گیم پلی این عنوان را نشان داد و تصاویری هم از آن منتشر کرد که در ادامه میتوانید این تصاویر را مشاهده کنید :‌

Dark Souls 2 اولین عنوان از سری Souls است که خالق اصلیش یعنی Hidetaka Miyazaki پشتش نیست ولی استودیوی سازنده (From Software) با تجربیات فراوانی که دارد قول سختترین بازی از این سری را داده اند.عنوان Dark Souls 2 برای پلتفرم های PC/PS3/Xbox360 منتشر خواهد شد.

تریلر گیم پلی این بازی نیز بزودی در گیمفا منتشر میشود.

22 Farvardin 92 ، 09:39 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های 1 تا 3 این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای 3DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های 4 و 5 رخ می دهند.

بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

22 Farvardin 92 ، 09:37 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Iranian-games-2012

زمانی بود که وقتی به فروشگاه های بازی میرفتیم و میخواستیم بازی خریداری کنیم کسی به بازی های ایرانی توجه نمیکرد و بازی های ایرانی روی دست مغازه دار میماند و کسی هم نبود که از ان ها بخرد.زیرا همه عاشق گیمپلی روان،گرافیک زیبا و صداگذاری طبیعی هستند و کسی مایل به خرید بازی های ایرانی نبود.اما صنعت بازی سازی ایران رفته رفته پیشرفت کرد و از بازی هایی همچون شمشیر نادر،لطفعلی خان زند شروع شد.اما ایران نیاز به محرک قدرتمندتری داشت.

“کوهنورد” همان محرکی بود که چرخه ی بازی سازی ایران را به حرکت در اورد.این بازی که ساخت بازیساز خوش ذوق کشورمان آقای فرهود فرمند بود توانست قدرت ذهن خلاق ایرانیان رو در قالب بازی های رایانه ای نشان همگان بدهد.اما سال ۹۱ نیز سالی پربار برای صنعت بازی سازی ایران بود.سالی که همراه بود با بدست اوردن تجربه،ایده های نو،تلاش های بی وقفه بازیسازان و … که نتیجه ی قابل قبولی داشت.در ادامه به بررسی بازی های مهم ایرانی که در سال ۹۱ منتشر شده اند میپردازیم.

08 Farvardin 92 ، 11:48 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

GTA-5-skydive-280x80

Rockstar North اسکرین شات های جدیدی از بازی GTA V را به تازگی منتشر کرده است که در ادامه میتوانید این اسکرین شات های زیبا را مشاهده کنید.

GTA V در سپتامبر ۲۰۱۳ برای پلتفرم های PC, X360, PS3 منتشر خواهد شد.

GTA 5 1 اسکرین شات های جدید از GTA V

08 Farvardin 92 ، 11:47 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Battlefield-4-Fan-Made-MP1st1-618x346

دیگر اکثر خبرهای بازی های رایانه ای به عنوان جدید شرکت EA و DICE تحت عنوان Battlefield 4 تعلق دارد به طوری که هر چند یکبار شایعات و یا اطلاعات اندکی در خصوص این عنوان منتشر می شود که یکی مهم تر از دیگری محسوب می شوند,اما به تازگی پس از انتشار چند تصویر از شخصیت ها و اماکن در نظر گرفته شده در این بازی سرانجام سه تصویر از گیم پلی بازی منتشر شده که این تصاویر از تریلر تازه منتشر شده ی این عنوان بدست آمده است.

شرکت EA با انتشار چند تریلر بسیار کوتاه و چند تصویر نا مفهوم از بازی Battlefield 4 علاقه مندان را مهیا می کرد تا در مراسم GDC 2013 به استقبال یکی از پرآوازه ترین و با شکوه ترین عناوین در دست ساخت برای کنسول های نسل بعد بروند,اما به تازگی یک تریلری از این شوتر اول شخص منتشر شده است که ویژگی های نسخه ی جدید این عناوین را به رخ می کشد هرچند که این ویدئو به طور رسمی توسط شرکت خاصی منتشر نشده و تنها یک شایعه به نظر می رسد.این تریلر فوق العاده مهیج تازه منتشر شده,دارای یک کیفیت پایین بوده است اما بدون هیچ شک و تردیدی همانند نسخه های پیشین سری بازی های “میدان جنگ” ظاهر شده و همانند یک معامله ی کامل به نظر می رسد اما در این بین یک نکته ی قابل توجهی موجود است که پس از پایان آن تریلر,هیچ اطلاعاتی در بستر نرم افزار وجود ندارد و طبق سنت های دیرینه تریلر های منتشر شده,هیچ اسمی از پلتفرم های نهایی این عنوان ذکر نشده است اما میتوان انتظار این عنوان را با بهره گیری از یک گرافیک بی نقص و چشم نواز بر روی کنسول های خانگی پلی استیشن ۴ و کنسول نسل بعد شرکت مایکروسافت و رایانه های شخصی داشت.

اما اسکرین شات های منتشر شده از گیم پلی بازی Battlefield 4 توسط شرکت DICE سازنده ی این عنوان در فضای مجازی اینترنت منتشر شده است و به نظر می رسد این تصاویر منتشر شده همانند نکاتیست که در مراسم GDC 2013 به معرفی آن پرداخته خواهد شد هرچند که تنها یک شایعه به نظر می رسد.این تصاویر منتشر شده نیز به عنوان (اولین اسکرین شات های رسمی بازی Battlefield 4) بر روی وب سایت های معتبر اخبار بازی های رایانه ای قرار گرفته است و در حال حاضر این تصاویر از یک “دایرکتور” عمومی از وب سایت رسمی بازی Battlefield 4 منتشر شده است.

با تمام این ویژگی ها بازی Battlefield 4 در مراسم GDC 2013 حضور پررنگی خواهد داشت و این بازگشت باشکوه با انتشار یک تریلر رسمی از گیم پلی این عنوان وعده داده شده است.

شما در ادامه میتوانید تصاویر تازه منتشر شده را مشاهده بفرمایید

08 Farvardin 92 ، 11:45 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

استودیوی Guerrilla Games جنگ با Helghastها را به PSVita می آورد. آن ها با Killzone: Mercenary قصد دارند تا یک تجربه ناب از دنیای Killzone را روی این کنسول دستی خلق کنند. در این نسخه برای اولین بار شما سربازی نیستید که چشم بسته تنها از دستورات اطلاعت می کند. در این نسخه، بر اساس احتمالات و حدسیات خود بازی خواهید کرد و در کنار این موضوع، مزدورهای مختلفی وجود دارند که می توانید آن ها را استخدام کنید. سازندگان می خواهند تا در Mercenary تجربه ای مانند آن چه در کنسول PS3 به وجود آمده را به دارندگان Vita انتقال دهند.

بخش داستانی بازی بین 6 تا 8 ساعت طول خواهد کشید و بخش چندنفره با مدهای مختلف که از 8 بازیکن پشتیبانی می کند، در این بازی قرار گرفته است. Mercenary که با موتور Killzone 3 ساخته شده، گرافیک بسیار خوبی دارد. البته نباید انتظار کیفیت آن شاهکار را روی این کنسول داشته باشید، اما جلوه های بصری بازی بسیار خوب هستند. شما نقش فردی به نام آران دنر (Arran Danner) را ایفا می کنید. داستان بازی در زمان اتفاقات سه گانه اصلی این سری رخ می دهد. شما به عنوان تیمی از مزدوران، مراحلی را در دو جبهه مختلف این جنگ انجام خواهید داد. در یک مرحله، ممکن است در قالب تیمی از ISA با Helghastها مبارزه کنید و در مرحله ای دیگر، وارد عملیاتی برای Helghastها شوید.

08 Farvardin 92 ، 11:44 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر