*Best News By GM News *
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۳۴ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است


Wing Commander از جمله بازی های قدیمی است که روزگاری طرفداران زیادی داشت. سازنده این بازی نیز یکی از بازیسازان کهنه کار این صنعت به حساب می آید که چند سالی بود خبری از او شنیده نمی شد. کریس رابرتز (Chris Roberts) بازیساز فوق العاده ای است که به تازگی با معرفی بازی Star Citizen بازگشت خود را به صنعت بازی های کامپیوتری اعلام کرد. رابرتز درباره بازی اش اینگونه توضیح می دهد: "مدتی پیش من این بازی را به آقای جان ریچیتیلو (John Riccitiello) و فرانک گیبو (Frank Gibeau) روئسای کمپانی EA نشان دادم. من تمام آن کاری که در این مدت انجام داده بودیم را به آن ها نشان دادم.

من تیمی را گرد هم جمع آوری کردم و سپس به آن ها گفتم که این بازی می تواند Wing Commander 6 یا 7 یا هر چیزی که می خواهید، باشد. در نهایت این بازی قرار است روی پلتفرم های گذشته ای که من روی آن ها بازی ساختم، عرضه شود، اما افراد جدیدتر و مخاطب های دیگری نسبت به آن زمان را هدف قرار داده است. من قصد دارم که مردم را با عرضه این بازی وادار به خرید آن کنم و کاری کنم که آن ها بابت آن پول بپردازند، اما مسئولان EA با نوعی پیش بینی به من گفتند که کسانی که بخواهند چنین محصولی را خریداری کنند، بسیار کم هستند و موفقیت این بازی نیز بستگی استقبال آن از سوی بازیکنان و مردم دارد. آن ها گفتند که با چنین بازی ای نمی توان به راحتی از مردم پول گرفت.

29 Aban 91 ، 16:00 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Call_Of_Duty_Black_Ops_2_logo

نهمین دنباله از سری محبوب بازی ندای وظیفه نیز در چند روز پیش منتشر شد. بازی Call of duty: Black ops 2 همانند دیگر آثار این فرانچایز توانست فروش خوبی داشته باشد و متای خوبی را به دست آورد. ولی آیا این بازی ، یک ندای وظیفه ایی همانند اجداد خود است؟ در ادامه این پست می توانید نقد جنجالی و اختصاصی سایت گیمفا را درباره این بازی بخوانید.

28 Aban 91 ، 22:22 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سازندگان بازی Dead Island: Riptide به این موضوع اشاره کرده اند که این عنوان Dead Island 2 نخواهد بود که این یعنی بازی روند اکشن بیشتری پیدا کرده است. آن ها نسبت به موفقیت بازی Dead Island به خود افتخار می کنند و به همین دلیل سعی دارند تا در این نسخه چیزهای جدیدی به بازی اضافه کنند و آن را در قسمت های مختلف گسترش دهند. قابلیت های تازه ای که به این عنوان اضافه شده، می تواند خیلی از بازیکنان را سورپرایز کند و حتی افراد جدیدتری را نیز به سمت Riptide جذب کند.

البته می توان Riptide را به نوعی یک نسخه الحاقی نامید، چرا که المان های مشترکی میان آن و قسمت قبلی دیده می شوند و حتی شخصیت های نسخه قبلی و قدرت هایی که در اختیار داشتید، با Saveهای شما به بازی جدید منتقل خواهند شد. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که Riptide پس از پایان نسخه اول دنبال می شود. به طور قطع این بازی عنوانی برای طرفداران Dead Island است که نکات جدیدی در آن به کار رفته و چالش های تازه ای را در دنیای این بازی پیش روی شما قرار می دهد. به دلایل نامشخص، 4 شخصیت بازی به وسیله هلیکوپتر راهی این جزیره آلوده می شوند. در کنار اتفاقاتی که در نسخه قبل رخ داده، در Riptide ماجراهای دیگری پیش روی بازیکنان قرار می گیرند و آن ها را با مشکلات دیگری روبرو می کنند. در این بازی هر کدام از شخصیت ها با وقایع مختلفی روبرو می شوند.

28 Aban 91 ، 22:19 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

DSC06921ddd

چندی پیش بود که شماره ی اول مجله ی گیمفاپلاس : دیجیتال عرضه شد و مورد استقبال عزیزان بی شماری قرار گرفت و توانست فقط در سایت گیمفا آماری بیش تز ۵۰۰۰ دانلود را پشت سر بگذارد.تا جایی که میشد کیفیت بالایی در طراحی و همچنین محتوای مجله به کار ببریم تا قدم اول را بسیار محکم برداریم.حال تحریریه سخت کوش گیمفاپلاس در حال آماده سازی شماره ی دوم این مجله ی الکترونیکی هستند که در ادامه جزئیات آن را مشاهده میکنید.

گیمفاپلاس : دیجیتال شماره ی دوم در تاریخ ۱۵آذر ماه در سطح اینترنت منتشر میشود.پیش نمایشی بزرگ و پرجزئیات از عنوان FarCry 3 در نظر گرفته شده و کاور هم مختص به این بازی است.هایپ این شماره ترجمه ی مستقیم از شماره ی جدید مجله ی گیم اینفرمر مربوط به بازی GTA V است که مطمئنن خیلیها منتظرند ببینند در این مجله چه صحبتهایی شده است.علاوه بر آن اطلاعات،سعی شده تا مصاحبه ها و رویداد های دیگری که در منابع مختلف موجود است جمع آوری کنیم.به علت حجیم بودن این موضوع فقط یک هایپ در این شماره موجود است.

27 Aban 91 ، 19:01 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سری Call of Duty از جمله بازی هایی هستند که با شنیدن نام آن ها باید منتظر فروش خیره کننده و ثبت رکوردهای عجیب و غریب بود. این سری از بازی ها که توسط استودیوی Treyarch و Infinity Ward ساخته می شوند، توانسته اند پول فراوانی را به جیب Activision سرازیر کنند. نسخه جدید این سری بر اساس سنت هر ساله، توسط Treyarch ساخته شده است. Black Ops II می خواهد دنیای Call of Duty را با یک جهش دیگر روبرو کند و حضور در جنگ سرد و آینده ای نه چندان دور، چیزی است که در این بازی با آن روبرو می شوید. اما آیا این نسخه توانسته انتظارات را برآورده کند؟

27 Aban 91 ، 18:09 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سری بازی های Dragon Age یکی دیگر از عناوین دوست داشتنی استودیوی BioWare هستند که در این نسل به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کردند. بازی Dragon Age III: Inquisition مدتی پیش توسط این استودیوی معرفی شده و حرف و حدیث های زیادی پیرامون آن زده می شود. اطلاعات مختلفی نیز تا این لحظه از بازی منتشر شده که در این مطلب به معرفی برخی از آن ها می پردازیم. اولین موضوعی که می توانیم به آن اشاره کنیم، این است که به دلایل داستانی در این بازی، تنها می توانید یک انسان را به عنوان شخصیت اصلی کنترل کنید. بازی به شما 2 راه پیشنهاد خواهد کرد.

یکی اینکه از Save نسخه های قبلی شخصیت انسان را به عنوان شخصیت اصلی بازی انتخاب کنید یا اینکه خود بازی شخصیت انسانی ای را به شما می دهد که یک Inquisitor است. همچنین به نظر نمی رسد که نژادهای دیگری مانند Dwarfها و Elfها بتوانند به چنین قدرتی در بازی دست پیدا کنند. سازندگان بازی به این موضوع اشاره کرده اند که شخصیت اصلی به شکلی طراحی شده که بازیکنان با او ارتباط بهتری قرار کنند. همچنین تیم سازنده سعی کرده تا شخصیت اصلی کاملاً با صدا طراحی شود تا تأثیر بیشتری در بازی داشته باشد. این موضوع که قهرمان بازی یک انسان است، باعث شده که دیالوگ های بیشتری برای او طراحی شوند. در کنار این موضوع، دیگر داستان قبلی ای در بازی وجود ندارد که بخواهید آن را به پایان برسانید.

25 Aban 91 ، 19:55 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

در جدیدترین تصاویر منتشر شده از Fuse مشاهده می کنید که این بازی حالت واقعی تری به خودش گرفته است. این بازی قرار است در مارچ 2013 راهی بازار شود.

24 Aban 91 ، 20:19 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

تا کنون بازی های مختلفی درباره حافظه و خاطرات از یاد رفته ساخته شده اند، اما خوشبختانه این مسئله باعث افت جذابیت آن ها نشده است. بازی جدید Capcom با نام Remember Me، عنوانی با همین موضوع است که در سبک اکشن-ماجراجویی توسط استودیوی Dontnod در دست ساخت است. دنیای بازی در آینده نه چندان دور قرار دارد که در آن فعالیت های سایبری بیشتر شده، اما سبک گیم پلی بازی به شکلی است که شما، هم المان های یک استودیوی فرانسوی را در آن مشاهده می کنید و هم المان های یک بازی ژاپنی را در آن می بینید. بازی فضای خاص خودش را دارد و به همین دلیل دارای یک شخصیت منحصر به فرد است.

با اولین نگاه به این بازی، ممکن است فکر کنید که Capcom قصد دارد یک Uncharted مخصوص به خود را راهی بازار کند. بازی به شکل بسیار زیبایی سینمایی است و فاکتورهای پلتفرم در آن به خوبی دیده می شوند. همچنین صحنه های تعریف شده بسیار عالی ای هم برای بازی طراحی شده که نفس شما را بند می آورند. شخصیت بازی به شکلی از خود واکنش می دهد که شما فکر می کنید واقعاً یکی از ماجراجویی های دریک (Drake) را در آینده دنبال می کنید. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که انیمیشن های طراحی شده برای Remember Me بسیار خوب به نظر می رسند. شخصیت اصلی بازی نیلین (Nilin) نام دارد. دختری جوان که از خاطرات گذشته اش چیزی به یاد ندارد.

24 Aban 91 ، 20:18 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

وقتی یک سری بازی بسیار بزرگ را در دست دارید که میلیون ها دلار درآمد را به همراه می آورند، ماندن در اوج کیفیت و نوآوری بسیار سخت است. اکثر بازیسازان، زمانی که با چنین بازی هایی مواجه می شوند، دیگر در آن تغییراتی ایجاد نمی کنند و بیشتر از همان المان هایی استفاده می کنند که در نسخه های قبلی دیده شده بودند. تغییرات بزرگ در بازی های Blockbuster یک ریسک بسیار بزرگ است. برای اینکه بتوان در این بازی ها تغییرات قابل ملاحظه ای به وجود آورد، باید ساعت ها تحقیق و جستجو و اطلاعات را آنالیز کرد. کمپانی Rockstar از سال 2001 توانست یکی نام آشناترین بازی های Blockbuster دنیا را تولید کند.

آن ها با ساخت Grand Theft Auto III صنعت بازی را با مفهوم Open-World و گردش آزاد آشنا کردند. موفقیت این بازی باعث شد که Rockstar کمپانی بزرگی مانند Take-Two را در کنار خودش ببیند که سرمایه بسیار زیادی را به آن ها داد تا Rockstar اکنون به کمپانی ای تبدیل شود که بهترین بازی های دنیا را راهی بازار می کند. پشتیبانی Take-Two از Rockstar باعث شد که بازی Grand Theft Auto IV تا کنون بیش از 25 میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته باشد و با میانگین امتیازات 98 در سایت Metacritic بهترین بازی این نسل باشد. Rockstar نشان داده که برای موفقیت بازی هایش دست به ریسک های زیادی می زند.

23 Aban 91 ، 14:31 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

امسال سری بازی های Need for Speed بیش از سال های دیگر مورد توجه قرار گرفته اند. دو دلیل برای این کار وجود دارد: یکی اینکه این نسخه با نام Most Wanted عرضه شده و دیگری اینکه استودیوی Criterion Games آن را ساخته است. موفقیت استودیوی Criterion در ساخت Hot Pursuit باعث شده که EA کار ساخت این بازی را نیز به آن ها بدهد تا دوباره شاهد عرضه یک نسخه بسیار خوب دیگر در این سری باشیم.

18 Aban 91 ، 12:17 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سال گذشته بود که استودیوی Insomniac بازی Overstrike را در E3 معرفی کرد که با همکاری EA تولید می کنند. حس غریبی است که بازی ای از این استودیو مشاهده می کنیم که دیگر تنها برای PS3 عرضه نمی شود. بازی Overstrike با یک CG جالب معرفی شد و دیگر خبری از آن به گوش نرسید، اما مدتی پیش این Insomniac اعلام کرد که آن ها در حال ساخت بازی ای به نام Fuse هستند. در حالیکه همه فکر می کردند که این عنوان یک بازی کاملاً جدید است، تد پرایس (Ted Price) رئیس استودیوی Insomniac به این موضوع اشاره کرد که بازی Fuse همان عنوان Overstrike است و نام این بازی به دلیل مسائلی که در جهت نام تجاری آن وجود داشته، تغییر کرده است.

بازی یک عنوان Co-op تیراندازی اول-شخص است و در نگاه کلی دارای المان های آشنای سایر بازی های FPS است، اما با کمی دقت، متوجه می شوید که Fuse نکات جالبی در خودش دارد. بازی توسط گروهی ساخته می شود که سری بازی های Ratchet & Clack و Resistance را راهی بازار کرده اند. تا کنون تصاویر مختلفی از این بازی منتشر شده که زیبا و جالب به نظر می رسند، اما Insomniac به این موضوع اشاره می کند که این تصاویر جهت آشنایی بازیکنان با Fuse منتشر شده و حداقل تا ماه مارچ سال آینده چیزی از کیفیت نهایی بازی مشخص نخواهد شد. آن ها می گویند که در قسمت گرافیک، کارهای زیادی را انجام داده اند، چون آن ها Insomniac هستند و آثار خوبی را تا کنون عرضه کرده اند.

18 Aban 91 ، 12:16 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

media-upload521

در این هفته از جدول پرفروش ترین بازی های بریتانیا Assassin’s Creed 3 توانست در اولین هفته انتشار خود در صدر قرار بگیرد و Medal of Honor تنها پس از یک هفته صدرنشینی سقوط راتجربه کرد.

همچنین Assassin’s Creed 3 توانست به دومین عنوان پرفروش در هفته ی اول انتشار در این سال  ( پس از FIFA 13 تبدیل شود ).  فروش بازی دو برابر بهتر از Assassin’s Creed 2 در هفته ی اول بوده است و همچنین قسمت سوم از Revelations که سال گذشته منتشر شد ۱۱۷,۰۰۰ نسخه بیشتر فروخته است.

15 Aban 91 ، 21:37 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر