
بازی Tomb Raider چند روزی می شود که عرضه شده و حال در این مطلب می خواهیم به نکاتی کلیدی برای بهتر بازی کردن و زنده ماندن در این بازی بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.
از غریزه زنده ماندن استفاده کنید
بازی Tomb Raider چند روزی می شود که عرضه شده و حال در این مطلب می خواهیم به نکاتی کلیدی برای بهتر بازی کردن و زنده ماندن در این بازی بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.
از غریزه زنده ماندن استفاده کنید
بعضی چیزها که لو میرود واقعا در نوع خودش جالب است. طراحی های هنری که همین اواخر از نسخه ی اولیه Tomb Raider نیز جزو همین لیک های جالب است که مارا با چیزهای شگفت انگیزی در مورد نسخه اولیه بازی روبرو میکند.
این تصاویر هنری دشمنان و مهارتهایی از لارا را نشان ما میدهد که در نسخه نهایی اصلا فکرش را هم نمیشود کرد.بازی اولیه عنوانی بود با نام Tomb Raider :Ascensions که لارا را با غول ها،شیاطین ، موجوداتی شبیه آن غول های Shadows of Clossus مواجه میکرد.همچنین لارا در ماموریت ها میتوانست اسب سواری کند.در کنار این امکان به نظر میرسد دختر بچه ای هم (شاید بعنوان دستیار) در کنار لارا حضور داشته.بعلاوه یکی از سلاح های لارا نیز یک شعله افکن بوده!
Spiders سازندهی Mars: War Logs چندین اسکرین شات تازه از این عنوان نقش آفرینی علمی تخیلی که برای سه پلتفرم PC و Xbox 360 و PS3 اواخر امسال عرضه میشود ، در اینترنت منتشر کرد.
همچنین خبر دیگر در مورد این بازی ، راه اندازی سایت رسمی آن است که میتوانید از اینجا به این سایت دسترسی پیدا کنید.
گفتنی است که این بازی فقط انتشار دیجیتال دارد.
تصاویر In-Game و طرح های مفهومی جدید Mars: War Logs را در ادامه مشاهده میکنید:
Telltale Games تنها استودیوی بازیسازی ای نیست که از روی مجموعه The Walking Dead بازی خلق می کند. در حالیکه آن ها توانستند این عنوان را بسیار معروف و محبوب کنند، استودیوی Terminal Reality نیز در حال ساخت یک بازی اول-شخص بر اساس این مجموعه تلویزیونی است که از شبکه AMC پخش می شود. بازیکنان در این بازی، نقش داریل دیکسون (Daryl Dixon) را ایفا می کنند که همیشه در این سریال یک Crossbow به همراه دارد. او تنها نیست و برادرش مرل (Merle) نیز در کنارش حضور دارد. این دو برادر تلاش می کنند تا در دنیای بازی زنده بمانند و به همین دلیل، سعی در مبارزه با زامبی ها دارند.
داستان چند ماه قبل از اینکه ماجراهای سریال آغاز شود، رخ می دهد. سازندگان کاری کرده اند که بازیکنان به این موضوع پی ببرند که هدف در Survival Instinct زنده ماندن است. در این بازی می توانید از سلاح و تجهیزات مختلفی استفاده کنید، اما باید یادتان باشد که کدام یک از آن ها باعث زنده ماندنتان خواهد شد. این بازی نشان می دهد که در یک دنیای آخر الزمانی که Walkerها تمام آن را فرا گرفته اند، به چه شکل باید بدون صدا آن ها را از بین برد و به قسمت های مختلف سفر کرد. یک حرکت اشتباه باعث می شود تا با گله ای از Walkerها روبرو شوید. آن ها تنها با دیدن، به سمت شما نخواهند آمد، بلکه می توانند شما را حس کرده و بوی شما را تشخیص دهند.
بار دیگر شاهد طلوع مردگانی هستیم که تعریفی تازه از واژه ی ترس آورده اند آن ها استراتژی و قانونی برای مبارزه ندارند و شما چاره ای جز پیروی از قانون بی قانونی آن ها ندارید بعضی مواقع بهتر است به ستیز با آن ها ادامه نداده و فرار را بر قرار ترجیح دهید.
نام: Dead Island: Riptide
سازنده: Techland
ناشر: Deep Silver
سبک: Action/Shooter/First-Person/Modern
پلتفرم: PC , XBOX 360 , PS3
تاریخ انتشار:۲۰۱۳/۰۴/۲۳
Leon S Kennedy
تاریخ تولد : ۱۹۷۷
سن: ۳۶
ملیت : آمریکایی
جنیست : مرد
گروه خونی A
قد : ۱۸۰cm
وزن: ۷۲٫۲ کیلو گرم
شغل: مامور پلیس راکون سیتی ( ۱۹۹۸ ) – مامور ویژه دولت آمریکا ( ۲۰۱۱-۱۹۹۸ ) – مامور D.S.O( تاکنون – ۲۰۱۱ )
وضعیت : زنده
حضور ها : Resident Evil 2 – Resident Evil 4 – Resident Evil Degeneration – Resident Evil: Darkside Chronicles – Resident Evil Operation Raccoon City – Resident Evil Damnation – Resident Evil 6
صداپیشگان : پاول حداد ( RE 2 ) – پاول مرسیر ( RE 4 – RE De – RE DC ) – کریستین لنز ( RE ORC ) – متیو مرسر ( RE 6 – RE Da )
طراح چهره : برد رنفرو ( RE 2 )
موشن کپچر : Teruaki Ogawa (RE4 )-R.C. Ormond (DEG)-Jason Faunt (RE6)-Kevin Dorman (DAM)a
========================================
من میخواهم این ویروس را از زمین ریشه کن کنم
“لیان به کلیر در رزیدنت اویل تباهی”
لیان اسکات کندی یک مامور آمریکایی است که برای سازمان Division of Security Operation کار میکند. قبل از آن، لیان فقط برای یک روز مامور پلیس Raccoon City Police Department بود که بعد از حادثه راکون سیتی به عنوان مامور ویژه فدرال آمریکا استخدام شد.
========================================
با نگاهی اجمالی به بازی های ساخته شده بر اساس فیلم می توان به این نتیجه رسید که بازی های ساخته شده بر اساس فیلم اکثرا عناوینی ضعیف هستند مگر اینکه خلاف این امر ثابت شود . فرانچایز Star Trek که یکی از برترین و محبوب ترین های ژانر علمی تخیلی محسوب می شود ، در سال ۱۹۶۴ توسط Gene Roddenberry آغاز شده و در سال ۱۹۶۶ اولین محصول این فرانچایز که یک سریال تلویزیونی با نام Star Trek : The Original Series بود ، به همگان معرفی شد و تا به حال که نزدیک به ۵۰ سال از این عنوان می گذرد ، طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر جهان پیدا کرده است . این فرانچایز علاوه بر سریال های تلویزیونی ; فیلم های سینمایی ، کتاب ، کمیک و بازی های رایانه ای را هم شامل می شود .
این روزها فرانچایز Star Trek حال و روز خوبی دارد . از وقتی که در سال ۲۰۰۹ ، J.J.Abrams سازنده سریال های Lost و Fringe ، تصمیم به ریبوت این فرانچایز گرفت Trekkies ( طرفداران Star Trek ) به آینده این فرانچایز امیدوار شدند .
بعد از اعلام ساخته شدن فیلم سینمایی جدید این سری و نمایش آن در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۳ ، زیاد غافل گیر کننده نبود که بازی دیگری برای طرفداران این فرانچایز ساخته شود .
همیشه ساخت بازی بر اساس فیلم های سینمایی ، انیمیشن ها و کمیک ها کار سختی بوده و بازی های ساخته شده بر این اساس بر روی لبه پرتگاهی حرکت می کنند که ممکن است از این پرتگاه سقوط کنند و بازی افتضاحی مانند Alliens : Colonial Marines یا بازی های ناموفق و ضعیف ساخته شده بر اساس هری پاتر را تحویل مخاطب دهند .
نام : Star Trek : The Video Game
سازنده : Digital Extremes , Paramount Pictures
ناشر : Namco Bandai , Paramount Pictures
سبک : اکشن ماجرایی سوم شخص
پلتفرم : XBOX 360 , PC , PS3
تاریخ انتشار : ۲۶ آپریل ۲۰۱۳
این هم دردسر نورسیده بازیبازان است که این روز ها بی هیچ مانعی جولان می دهد. با نمایش شگفت انگیز ناشی از تبلیغات و موتور گرافیکی CryEngine 3 عنوان Sniper: Ghost Warrior 2، توقع می رفت تا یک شوتر کم نقص را شاهد باشیم؛ اما کم کاری سازندگان این عنوان، تیتر این بازی است.
نام: Sniper: Ghost Warrior 2
سازنده: City Interactive
ناشر: City Interactive
سبک: First Person Shooter / Tactical
پلتفرم: PC / X360 / PS3 / Wii U
یکی از اسلحه های محبوب و بسیار کارآمد برای از بین بردن دشمنان از فواصل دور، سلاح تک تیرانداز (Sniper Rifle) است که به جرأت می توان گفت زوج مکمل Assault Rifle در بسیاری از عناوین بزرگ تیراندازی اول-شخص به حساب می آید. هر چند که بازی های FPS با محوریت تک تیراندازی نتوانسته اند در حد و اندازه های دیگر عناوین این سبک بدرخشند، اما همین مجموعه های بسیار محبوبی چون Call of Duty سهم زیادی از موفقیت خود را مدیون مراحل تک تیراندازی هستند.
البته در این نسل بازی های تک تیراندازی به بلوغ رسیده اند و عناوین کاملاً جدیدی خودنمایی کرده اند. در این بین نام سری Sniper: Ghost Warrior بیش از سایرین می درخشد. اولین نسخه از آن در سال 2009، با وجود فروش حدوداً 2 میلیون نسخه ای، پر از ایرادها و نواقص ریز و درشت بود. شاید دلیل عمده استقبال از نسخه اول این بازی، نبود عنوانی پر زرق و برق در سبک تک تیر اندازی تا آن زمان بود. به هر حال بازی ساخته شده توسط City Interactive که به محبوبیت و جایگاه مناسبی رسیده بود، توانست به فروش مناسبی برسد و راه را برای نسخه های بعدی هموار کند. به هر حال 2 Sniper: Ghost Warrior با وعده ها و تغییرات بسیار برای تکامل، مدتی است که راهی بازار شده که باید دید آیا حرف های سازندگان تنها یک شعار بوده یا واقعاً در بازی اعمال شده اند؟
بعد از آن که در خبری اعلام شد که Battlefield 4 در تاریخ ۲۶ مارس برای اولین به طور رسمی رونمایی خواهد شد ، حال باکس آرت ها رسمی این بازی نیز به لطف وب سایت ایتالیایی “۴News” منتشر شده است که می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.
DICE و EA قبلا اعلام کرده بودند که Battlefield 4 فقط برای نسل بعدی کنسول ها یعنی PS4 و نسل بعدی xbox و پلتفرم pc خواهد آمد ، اما این باکس آرت ها تایید می کند که قست چهارم این شوتر پرطرفدار در حال حاضر برای نسل فعلی نیز عرضه می شود.
جالب اینجا است که Battlefield 4 هم مطابق دیگر عناوینی که خبر ساختشان برای نسل بعد نیز تایید شده است هنوز از باکس آرت نسل بعدی خود رونمایی نکرده است و به نظر می رسد که تا خود مایکروسافت و سونی از باکس آرت های ps4 و احتمالا xbox 720 رونمایی نکنند خبری از این اتفاق نخواهد بود.
در این باکس آرت ها سربازی را می بینیم که در یک درگیری جنگی که در آینده ای نزدیک اتفاق افتاده است قرار دارد و به نظر می رسد که مطابق معمول دیگر شوترهای جنگی ، این نبرد مهیب بین ایالات متحده و روسیه در جریان باشد :
خدای جنگ معراج بازی بسیار سرگرم کننده ای است،بنابراین چرا «دیو کوک» از vg247 معتقد است که سونی سانتا مونیکا سورپرایز اصلی را هنوز رو نکرده است؟
هشدار: بوی نسل بعد می آید!
ماه مارس زمان انتشار دو بازی بزرگ (بازی هایی که داستان آنها به قبل از نسخه های قبلی برمی گردد)است.«چرخ دنده های جنگ: قضاوت» هفته ی بعد منتشر می شود و «خدای جنگ: معراج» امروز صبح در بریتانا منتشر شد.انتشار این دو بازی در این برهه ی زمانی اتفاقی نیست.
من تا هفته ی بعد نمی توانم درباره ی چرخ دنده های جنگ: قضاوت نظری بدهم، اما معراج دقیقا چهره ای دیگر از خدای جنگ ۳ است.این بازی تا انتشار نسخه ی بعدی شما را سرگرم می کند!
Sony مدتی پیش کنسول PS4 را معرفی کرد. آن ها در این مراسم 20 دقیقه درباره نسل بعد و قابلیت های آن صحبت کردند و سپس به نمایش بازی های مختلف پرداختند. سایت CVG مصاحبه ای را با آقای مایکل دنی (Michael Denny) از Sony ترتیب داده که توجه شما را به آن جلب می کنیم.
CVG: خیلی جالب بود که Sony توانست PS4 را به همراه بازیسازان در ذهن مردم خلق کند. آیا این درست است که اینگونه درباره این موضوع صحبت کنیم؟
دنی: بله، دقیقاً درست است. تمرکز روی PS4 نقطه شروع ما بود و می خواستیم یک سیستم بازی خوب داشته باشیم که برای نسل بعد باشد. ما بازی هایی را برای این کنسول به نمایش درآوردیم که فروش بسیار خوبی خواهند داشت و بازیسازان خوبی از سرتاسر دنیا را به سمت PS4 آوردیم. کنسولی که در اختیار بازیسازان قرار گرفته بود، دارای 8 گیگ RAM نبود و وقتی در زمان معرفی اعلام کردیم که PS4 دارای 8 گیگ RAM خواهد بود، همه را شکه کردیم.
CVG: این مراسم بزرگ تر از مراسم های دیگر Sony بود و در آن بازیسازان بیشتری حضور داشتند.
دنی: به نظر من این موضوع درست است. ما باید بسیاری از استراتژی های خودمان را اصلاح می کردیم، چرا که می خواستیم بازیکنان بیشتری را به سمت خودمان بیاوریم و باید بازی هایی را نشان می دادیم که مردم آن ها را می خواستند. ما عناوین AAA زیادی را به نمایش درآوردیم و در کنار آن ها بازی های کوچک دیگری نیز داشتیم. مضامین زیادی را برای این کنسول آماده کردیم که نشان می دهد ما قصد داریم تا بازیکنان را به سمت خودمان جذب کنیم.